Glömde!

Glömde säga! JAG HAR FÅTT KOMMENTARER! Det betyder att någon stackare faktiskt läser min ofantligt tråkiga blogg. MEN Det är såklart galet spännande och kul! Så jag tackar, bockar och niger på samma gång!
Men bara för att jag skrev ett nytt inlägg får ni såklart inte glömma att läsa det inlägget nedanför.

  Jag måste bara få säga att jag hade sååå kolosalt roligt på jobbet i veckan! Jag lärde känna en ny, helt fantastisk person, Ivy, från Filipinerna. Hon har bott här i tre år och man har SÅ mycket utbyte av människor med annan bakgrund än en själv. Jag blir så glad så det spritter i hela kroppen! Så tack för det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejhej! Hoppas allt e bra med dig! :) fått nå resfeber än då? ;) Kram på dig.

2008-11-28 @ 17:03:07
Postat av: Claes

Japp, här är det nån som ligger i och kommenterar!

2008-11-28 @ 23:54:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Claes

Japp, här är det nån som ligger i och kommenterar!

2008-11-28 @ 23:55:11
URL: http://claesnystroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0