Nå hej!


Nu är det mindre än 4 veckor kvar till vi åker! Kommer att bli kalas! :)

I lördags var jag på Röde & Rått-festen, det var roligt. Jag drog ner medelåldern ca 20 år skulle jag tro, men det var kul! Var ruskigt länge sedan jag såg dem sist.
Och i söndags fyllde Björn år! Han fick en massa trevliga saker. T ex av mig fick han en massage på Hudsalongen, men så ändrade han sig igår och ville ha en klippning i stället, så då fick han det. Mäkta vacker han blev!

Idag har jag jobbat, tvättat och ska laga mat. Sen börjar den roliga delen av dagen. vid halv 7 ska jag till Cissi och hälsa på. Jag har ju (fortfarande!) inte sett hur de bor nu sedan hon och Niklas flyttade till Alter. Så det blir dit och kolka kaffe. Och ikväll gott folk ska jag och Sara se valvakan. Jag döööööör om inte Obama vinner. och McCain lär göra samma sak. Sen blir Palin presiden. Huuuujja! Nää, det finns inte ens. Obama vinner!

Nåväl, gott folk, må gott!


Kommentarer
Postat av: Storjägarn´

Tjohoo!

så det är fler som har skaffat blogg :-)





2008-11-04 @ 15:02:33
URL: http://bortaboijn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0