den 23 maj, 2009

Igår bar det av till biblioteket. Väl där fick jag besked om att "Mein Kampf" som jag skulle låna till ett skolarbete inte fanns inne. Så det är bara att vänta. Det blev ändå lite plugg i studierummet i någon timme, så besöket var inte helt bortkastat.
När jag kom hem kom Erik och Sara med nyckeln till lägenheten. Vi satt ute och pratade om allt möjligt (det finns en risk för att jag pratade onödigt mycket politik, men Sara sa att de får stå ut med det när det är valtider) och drack kaffe. Senare åkte jag och mamma till lägenheten och kollade läget, och det såg kalasfint ut! :) Det kommer att bli perfekt att bo där i sommar!

På kvällen åkte jag till Conny för vår Colinkväll. Det blev dock bara Mamma mia, men det räckte gott. Senare kom Kusin-vitamin på besök. Kvällen avslutades med att jag och Therese åkte till Shell och satt på bilen och pratade. Vi ses helt klart för sällan!

Idag är mormor på besök. Hon jag och mamma har suttit och beställt kläder från Ellos, men de har så mycket att man hinner bli galen innan man tittat igenom allt!

Nu blir det mer plugg, sen tänkte jag börja flytta lite grejer till lägenheten om tiden finns!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag har ju haft ett jobb i över två år åt seeyou. sen är jag ju på havsbadet som du vet...så 1+1 = 2:- )

2009-06-01 @ 17:03:28
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/
Postat av: Sara

TJENA! Hurru blogga lite nu! :) Jag behöver sommarläsning, hehe ;) kramkram, vi ses!

2009-07-13 @ 18:12:38
URL: http://sarabergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0