migrän och ep-val

Idag har jag haft migrän, ruggigt tråkigt! Men nu har den släppt så där så att det bara spänner i huvudet.
Jag har försökt läsa på om kandidaterna till EP-valet som närmar sig med stormsteg, och jag tror att jag bestämt mig för vem jag ska rösta på. Känns ännu skönare än att migränen släppt! ;) Dock är det hemskt att det är så många som blankt skiter i valet. Det är ju minst lika viktigt som riksdagsvalet! Men då går folk minsann och röstar. Svår ekvation det där.

Ännu en glädjande sak är att när jag loggade in på internetbanken idag upptäckte jag att fonderna ökat i värde. Näst intill chockad dubbelkollar jag värdet för att vara helt säker, och jo, det var sant!

Jag har precis gjort klart en hemtenta som ska skickas in nu ikväll. Jag är glad att jag började tidigare, då migrän och datorer är en väldigt dålig kombination. Men nu är det klart i alla fall!
Sköntskönt!

Födelsedagen var också till belåtenhet! Jag fick samtal ända från Island, vilket var kul! Imorgon fyller Conny år, och Calle och Acke också, på torsdag fyller lillebror 18, på fredag ska vi fira morfar som blir 70 på måndag och på lördag är det födelsedagsmiddag med far och släkten på hans sida. Farligt mycket fika i veckan med andra ord. Så om ni ser någon komma rullande fram längst stadens gator, kan ni nog räkna med att det är jag!

Må gott! Det gör jag!

Fluff


Björn, bror och joanna prövar fiskelyckan i Kåbdalis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0