den 21 maj, 2009

Oj, vad folk börjar bli less på mitt snack om partiledardebatter och ep-val! Men jag kan inte låta bli! Det är så spännande och dessutom hörde jag på radion idag att 45 % (!!!!) av befolkningen inte vet om att det är val. Jag såg en del av partiledardebatten och jag tycke att Mona var suverän!

Igår åkte jag och Björn till Lotta, Sören och Lisa på hemlunda och spelade spel, kubb och åt middag. Riktigt mysigt! Dock blev det brakförlust för vårat girl-powerlag. Idag bar det av till mor där även mormor och moster Lena fanns på plats. Det var dags att rensa rabatterna (läs hela mammas gård). Joanna kom förbi på cykeln en sväng också, så vi var nästan hela tjejmaffian. Min käre bror hade flytt fältet kvällen innan (planerat?). Vi har dock lämnat några trevliga uppgifter till honom, så som att skotta ur komposten och rensa infarten. Han kommer att bli överlycklig!

Ikväll har jag och mamma tagit fram blåbär & björnbär för att se film, så det kommer att bli en kalaskväll!

I helgen blir det fiske, tjejkväll, colin-kväll (jag och conny ska sitta en hel kväll och bara sukta efter och se på den vackre Colin Firth och hans filmer. En dregelansamling på connys golv är förutspådd.), plugg, inflytt i sara och eriks lägenhet och annat smått och gott. Kan hända att vi spelar bingolotto på söndag igen. Jag, joanna, robin och björn satsar stenhårt på att bli miljonärer! Björn har flydde till Uppsala tillsammans med 4 grabbar och två ölflak idag, så jag kör solo i helgen!

Så gott folk, må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0